Saturday, August 21, 2010

Lesen Kereta

Alhamdulillah.. dipanjangkan umur untuk sampai ke 11 Ramadhan.. persiapan diri utk raya... memang satu habuk pon aku x buat lagi.

Bukan ape.. sebab aku ni x de transpot.. ala... dlm erti kate lain.. susah sikit la nk bergerak g mane2.. maklumlah.. umur dh 27 tp x berlesen kereta.. apetah lagi motor.. hehe.. cian kan..
Bukan aku x nak majukan diri aku.... tp nk wat macammane.. entah aku pon x tahu... duit x de nk ambik lesen..? klu anggap mcm tu.. sampai bile2x pon aku x de lesen...

Sebenarnye..aku ni kurang sikit keyakinan diri untuk ambik lesen.. tp bile kt jln raye.. aku tngk makcik2x.. pakcik2x.. bw kete ok je..cool je.. hehe.. x kan aku x boleh kot..!!! hmm belum cube belum tau... hehe tp aku perlu keyakinan dan ketabahan hati utk bw kete...

Sebenarnye aku malu gak... bile org tanye... nape x ambik lesen lagi..? aku cume jwb 'takut nk ambik lesen, takut nnt bile bw kete.. aku akan melanggar org...' hehe boleh ke jawab mcm tu...

Wlu mcm mane pon.. aku dh berazam.. sebelm aku kahwin.. aku kene n MESTI ade lesen kete.. wlupon mase tu aku x de kete... hehe... yang penting ade lesen... so ade kete ke.. x de kete ke.. lain hal...

Hmmm tu je untuk entry kali ni... pengenalan bg diriku bhw 'Aku x pandai bw kete..'

No comments:

Post a Comment